Wednesday, July 29, 2009

你敢偷我手机我敢咒你!



昨天在学院那里发生了一件让我很生气的事!话说昨天下午在学院图书馆那里流荡,就坐到一架电脑前面发呆,由于每次我坐着都不喜欢把手机放在裤袋里,所以我就把手机放在电脑键盘前面,而我就趴在那里。那时我还在心里对自己说“等下一定要记得拿”

不一会儿我旁边的金宝佬走了,所以我也跟着走了。然后就上楼去找讲师,不过他不在。在我回到图书馆那时才发现我的手机不在我身边,我第一时间想到我放在座子上,不过我跑去那边时已经看不到那架手机了!

我朋友连忙帮我打去我手机只听到一位女生说“The number you have dial…………”
这时已经可以确定手机铁定是被偷了,而且之间的时间不到十分钟!



重点来了,这架手机是我和ah boy借来用的,因为我的N73有点问题。本来这架手机在近期就要还他的,不过现在…………ah boy真的很抱歉!对不起!

昨天整天上不到网,现在我要开骂啦!

到底是哪一个POK KAI偷了我手机?!

你父母没有教你不要偷别人的东西啊?

你小学,中学,学院没有读Moral啊?

我在这里咒那个偷我手机的人断手断脚!

连自己的手机都给人偷,看你怎样用手机!


FOR THE PEOPLE CANNOT READ CHINESE

Which is the POK KAI who stealing my handphone? !

Did your parents teach you do not steal the thing that not belong to you?

You did not study moral in your primary, secondary schools, and college?

I cursed the person who stole my handphone broke his/her hand & leg!

Even his/her own handphone get stole by other people! See you how to use handphone !


在这里告诉所有的Sunway College学生,这里已经不安全了,请保管好自己的物品咯!

1 comment:

Unknown said...

Who is the POK KAI stealing my handphone? !

Didn't your parents teach you not to steal things ?

Didn't you study Moral in your primary, secondary schools, and college?

I curse that the person who stole my handphone will have his/her hand & leg broken!

May his/her own handphone be stolen by other people too!

See how you would feel without handphone !

Hey!! Brush up your English. How did you manage to score distinction in your English ah??